Ülekaalulisus 24.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen alati olnud veidi ülekaaluline.Praegu on aga probleem süvenenud. Olen 21 aastane,käin pidevalt trenni,söön pigem vähem kui rohkem kuid kaal tõuseb endiselt.
Peraarst käskis vähem näksida ja süüa juurikaid. Kahjuks või õnneks ma teengi juba seda.
Uuriti ka kas ei ole kilpnäärme alatalitus. Veranalüüsid olid korras.
Nüüd ei oskagi midagi ette võtta. Käin trennis,söön korralikult,kaal tõuseb.
Mida peaks siis tegema?!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata ühtegi täpsustavat infot ei saa ma teile ka midagi konkreetset soovitada. Selleks, et öelda kus võiks midagi parandada või muuta, oleks vaja teada teie praegust menüüd ja liikumiskoormust. Esiteks soovitan teil aga pidada toidupäevikut ning selle analüüsimiseks võite kasutada terviseinfo.ee leheküljel olevat toitumisprogrammi. Kui hätta jääte olete teretulnud vastuvõtule (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala