ananas strong 16.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!
kasutasin kuu aega Ananas strong kaplseid ja kaal vähenes 3 kg. mis teie arvate, kas neid on ohutu edasi kasutada regulaarselt? ma ei usu, et need tabletid kaalu otseselt vähendavad, nägin ka ise vaeva, liikusin rohkem ja sõin vähem, kuid ainevahetust need nagu kiirendaksid. olen 175 cm ja kaalun 86 kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et kaalulanguses oli määravaks siiski teie enda panus. Ananassi kapslid aitavad kaasa seedeprotsessile, kuid pidevalt neid kasutada siiski ei soovita.
Heade soovidega, dr.Ehala