Toitumine 11.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist.
Kuidas suhtuda taimsetest õlidest valmistatud margariinidesse, kuna tootmisel võivad tekkida kahjulikud ühendid? Milliseid võileivamäärdeid soovitate kasutada ja millist konkreetset margariini nimetust ise kasutate?
Tänud vastuse eest.
Karl
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toon siinkohal ühe lingi margariinide kohta, kust saate päris põhjalikku informatsiooni ja lugemist.(http://www.ut.ee/biodida/www/Vilgelm/lisamaterjalid.html). Ise olen väike margariinide tarbija. Kasutan erinevaid tooteid (Voimix, Becel, aga ka teinekord puhast võid).
Heade soovidega, dr.Ehala