Toidulisandid. 07.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Tahan teada, kas merevetika tabletid on ohutud, et neid tarbida kaalulangetamiseks? Infolehel on kirjas, et tabletid sisaldavad joodi, mis soodustab kilpnäärme tööd, kas sellega ei kaasne hoopis kaalu tõusu?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Merevetika kapsleid soovitatakse kasutada parema ja kestvama täiskõhutunde saavutamiseks. Kaalu tõstvat toimet neil kapslitel pole.
Heade soovidega, dr.Ehala