kuidas alla võtta 25.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Probleem on selles, et hoolimata kõigist pingutustest pole ma üldse all võtnud. Söön kuni 700 kcal päevas, joon rohelist teed, söön kiudaineterikast toitu, õhtuti ei söö ja trenni teen vähemalt 6 korda nädalas. Milles võib olla probleem, et ma alla ei võta?
Aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal võin vaid öelda, et olete langenud ilmsetesse liialdusse. 700. kcal juures pole võimalik tasakaalustatult toituda, nii et teie organism saaks kätte kõik vajamineva. Kasu asemel teete endale kahju, kurnates ühtlasi oma keha kui ka vaimu. Soovitan teil nõu pidada mõne spetsialistiga, kes aitab teil menüü tasakaalu viia teie vajadustga.
Heade soovidega, dr.Ehala