söömine ja oksendamine 14.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere sooviksin teada et miks ma oksendan.olen meesterahvas ja 24 aastane ainult.teen suitsu juba 8 aastat kindlasti ja alkohooli tarbin väheses koguses.aga nüüd pea pool aastat on olnud nii et hommikuti ei saa ma mitte midagi süüa kohe tunned et tuleb ülesse.olgu see kuiv toit või rasvane vahet pole.isegi suitsu tehes ajab koguaeg ülesse.magu ega midagi ei valuta.ei oska kohe arvatagi mis viga võiks olla või kuhu pöörduma pean.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil oma probleemiga pöörduda perearsti vastuvõtule, kes saab teostada esmased uuringud. Vajadusel suunatakse teid edasi eriarsti (gastroenteroloogi) konsultatsioonile, kus saab täpsustada söögitoru-mao-sooletrakti seisundit.
Heade soovidega, dr.Ehala