Imelik tunne kõhupiirkonnas 13.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Olen 19.a. noormees ning probleem seisneb selles, et juba pikemat aega (nii 6 kuud) on olnud kõhupiirkonnas imelik tunne, s.t midagi otseselt ei valuta, kuid ebameeldiv tunne s.t mingi surve on koguaeg kõhupiirkonnas olemas. Mõtlesin ise, et asi võib olla ebaregulaarses toitumises. Viimasel ajal tuleb sageli seda ette, et söögikorrad on ebaregulaarsed.
Oskate ehk nõu anda, et milles võib probleem olla ning kuhu peaksin pöörduma probleemi kohta täpsema informatsiooni saamiseks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ebakorrapärane toitumine võib olla seotud ebamugavustundega kõhupiirkonnas. Kuna toodud kirjeldus pole väga konkreetne ei saa oletada, millega võiks täpsemalt tegu olla. Soovitan teil rääkida probleemist oma perearstiga, kes saab teha vajadusel esmased uuringud. Eelkõige soovitan teil endal aga alustada oma toitumisharjumuste muutmisega.
Heade soovidegam dr.Ehala