Söömine 21.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kaalun 80 kg ja olen umes 170 cm pikk.Mul on mõnikord suured söömishood,pärast ma väga kahetsen et sõin..Kuidas ennast sundida mitte sööma,eriti õhtuti?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sundimise, käskude ja keeldudega ei suuda me tavalislt midagi suurt ja püsivat korda saata ning seda vähem meie eneste juures. Eelkõige tuleks leida ülesse põhjused, mis söömishood esile kutsuvad. Selleks on eelkõige vajalik vaadata enda sisse. Teinekord tuleb kasuks kui pöörduda nõustamiseks spetsialistide poole.
Heade soovidega, dr.Ehala