tselluliit 01.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere! olen 16 aastat vana ja mul on jube tselluliit. Ma ei tea,millise arsti juurde ma pöörduma peaks. Ma söön päris tervislikult ja olen täiesti normaalkaalus ja teen trenni. Ma lugesin, et see on vist haruldane et nii noorel inimesel see on ja mina hakkasin seda juba nägema kui ma olin mingi 12 aastane. Ma tõesti ei tea mida ma tegema peaks, sest mu probleem on päris suur, kuna tsellulitt katab üleni mu jalgu, üleval pool puusadel on veel eriti intensiivselt näha.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nõu võite küsida esiteks oma perearstilt. Samuti oskavad teinekord kogenud saalitreenerid anda trennisoovitusi, mis lubavad paremini tselluliidist lahti saada.
Heade soovidega, dr.Ehala