toidulisandid 01.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
tarvitasin peale operatsiooni mõned kuud Walmarki Spectrum Imunactiv toidulisandeid. Kas on soovitav ja ohutu neid kapsleid tarvitada kogu talve? Neid võttes olen olnud terve, energiat on rohkem. Ka eelmine talv kasutasin neid kapsleid ning ei olnud talvel üldse haige.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui tunnete, et nende toidulisandite kasutamine annab teile energiat ja jõudu ning kõrvaltoimeid pole, siis pole muretsemiseks põhjust. Samas soovitan aga vaadata üle oma menüü, korrigeerimaks viimast nii, et sealt enam neid aineid kätte saada, mida praegu võtate juurde toidulisandi näol.
Heade soovidega, dr.Ehala