Vähene söömine 01.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on tütar, kes ei saa eriti süüa.Tal on küll söögiisu , aga saab korraga ainult hästi vähe süüa, kohe saab kõht täis.Ta on 1.60 pikk ja kaalub 45 kg.
Ta tahaks rohkem süüa.Ta on pidevalt süda ka paha.Kas oskate nõu anda.Kooliarst soovitas perearstile minna, käisime ja laps andis vereproovid ja selgus, et kõik on korras.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et vereproovide andmisest üksi ei piisa ning laps vajaks ka gastroenteroloogi konsultatsiooni. Muus osas soovitan tõsta toidukordade sagedust, sellisel juhul võivad portsjonid ollagi väiksemad.
Heade soovidega, dr.Ehala