kas toitumishäire? 29.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Toidu lõhna tunnen kui roiskunud kala haisu, ise olen närb sööja, kui söön siis süda paha...oma arust olen normaal kaalus.
Kuidas käituda või kuidas mõista selliseid halbu lõhnu, toidu suhts? Millset need tulenevad?
Palun nõu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada võiksite üldtervise kontrollist oma perearsti juures kuna toote kirjas välja ka söögiisu languse. Lõhnatundlikkuse muutused võivad olla lisaks seotud suuõõne kui ka ninaneelu väljaravimata haigusseisunditega. Juhul kui te pole seda veel teinud, soovitan üle kontrollida hambad-igemed ning vajadusel pöörduda nina-kõrva-kurguarstile.
Heade soovidega, dr.Ehala