Appi, palju veel??? 26.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kolm aastat tagasi võtsin range dieediga 28 kg maha.Suutsin seda hoida kuni eelmise aasta sügiseni,süües enam vähem selle dieedi järgi, kuni rasestusin. Nüüd olen 26 ndl. rase ja kaalu juures juba 24 kg.Söön niipalju ja nii nagu on ette nähtud rasedale, et lapsel millestki puudus ei oleks, aga seda on tegelikult üle poole rohkem kui ma need kolm aastat olin harjunud sööma, aga samas vähem isegi kui mu 9 aastane laps sööb.Kas ma ei saa elus enam normaalse inimese kombel süüa, et kaalu juurde ei tuleks.Jube palju ma raseduse lõpuks kaalun, kui kilo tuleb nädalas ja see ka igapäevase ujumise, võimlemise ja kndimise kõrvalt.Ma ei juagi end varsti liigutada.Kui teie vastuvõtule tulla, kas pean ootama kuni ükskord rinnaga toitmise lõpetan, või saaks juba raseduse ajal midagi ette võtta?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui on soovi, siis olete oodatud nõustamisele ka raseduse ajal. Registreeruda saate kas telefonil 533 18 008 või meili teel: toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr Ehala