Anoreksia tagajärg 11.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Uurin anoreksia tagajärgi ning avastasin, et ka otsustusvõime võib halveneda. Nimelt elektrolüütide ebatasakaal mõjutavat neurotransmitterite tööd ajus. Ma pole seda varem kuulnud, kas see on tõsi? Kas see põhimõtteliselt tähendab seda, et inimene ei suuda enam kahe asja vahel valida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Inimese psüühika ja taju muutustest anorexia nervosa korral on palju kirjutatud, Näiteks siinkohal vaid üks erialane väljaanne:International Journal of Eating Disorders. Kui tugevad on organismis esinevad kõrvalekalded ja mil moel nad avalduvad sõltub nii haiguse raskusest kui ka selle kestusest.
Heade soovidega, dr.Ehala