ülekaal 09.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Kas Teie juures saab teha veregrupi testi,et saada teada mida tohib süüa ja mida mitte.Ja kui saab siis palju see maksma läheb.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Peate silmas ilmselt ROLE programmi. Sellist testi TÜ Kliinikumis ei kasutata.
Heade soovidega, dr.Ehala