Buliimia ennetus ja ravi eestis? 09.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, minu uurimise all on bulimia nervosa. Kuna internetis puudub vajalik info, siis on tekkinud küsimus buliimia ennetusetöö kohta Eestis. Kas ja kuna on üldse tehtud mingeid projekte buliimia ennetamiseks ja inimeste teavitamiseks? Kus veel peale TÜ Kliinikumi tegeletakse buliimikutega ning milliseid tulemusi on ravi andnud?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu juurde satub aeg-ajalt antud diagnoosiga patsiente, kuid igapäevasest töös on nende osakaal siiski väga väike. Täpsema info saamiseks soovitan pöörduda TÜ Kliinikumi Psühhiaatriakliinikusse, kus on olemas spetsiaalne üksus, mis tegeleb söömishäiretega (dr. Anu Järv).
Heade soovidega, dr.Ehala