Magusained 02.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin küsida, et kas tervisele võiks kahjulik olla päevast päeva ca 4-5 diamant suhkruasendaja kasutamine? Loomulikult olen kuulnud, et kunstlikud magusained jms pole soovitavad ja eelistada tuleks looduslikke aga siiski sooviks küsida,e t kas reaalset ohtu võiks ka neist näha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Loomulikult oleks mõistlik magusaineid võimalikullt vähe kasutada, kuid 4-5 tera kasutamine päevas ei tohiks praeguste andmete kohaselt kahjulik olla.
Heade soovidega, dr.Ehala