Kartul 13.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Öelge palun, kas dieeti pidav inimene peaks vältima kartulit, olen kuulnud väga vastakaid arvamusi. Loomulikult on paha prae-friikartulid, kuid keedekartul? Kas kartul ladestub organismis suhkruks, nii nagu kuulsin imetamise loengust?
Aitäh.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
On dieete, millest kartul on tõepoolest välja jäetud, kuid kui reguleerite oma söömist läbi toidukoguste vähendamise, siis ei pea küll kartulist täiesti loobuma. Ise eelistan viimast varianti.
Heade soovidega, dr.Ehala