Ülekaal 24.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 166cm pikk ja kaalun 67kg. Olen trennikauge inimene kuid nüüd hakkan käima, toidusedeli olen juba üle vaadanud ning söön kõike natuke vähem kui enne.Põhieesmärk on lahti saada alakeha ja kõhu rasvast, mis kuidagi ei kao. Kas oskate soovitada mingisuguseid preparaate vms, kõigele sellele lisaks sest räägitakse et minu kaalunumbrite juures on -10kg langetamine väga raske.
Ette tänades,
Mari
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete normkaalus ja seetõttu kui soovite mõned kilod maha võtta peab see toimuma aeglaselt, et saadud tulemus jääks ka püsima. Trenn ja toidusedeli tasakaalustamine on siin teie parimateks toetajateks. Preparaate teie puhul ei soovita, küll võite aga vastu talve toetada oma keha kerge puhastuskuuriga. Näiteks Detox kuur, mis saadaval apteekides.
Heade soovidega, dr.Ehala