kuidas alla võtta? 16.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen juba pikka aega söönud väga vähe, sooviga kaalus alla võtta. Söön ööpäevas kuskil 800 kcal, aga ei võta sellega kaalus alla. Kui rohkem söön, võtan juurde, vähem süües aga alla ei võta. Samas ei ole alakaalus. Mida peaksin tegema, et kuskil 4-5 kg alla võtta. Sporti teen ka. Arvatavasti on ainevahetus säästurežiimil ja sellepärast ei võta alla.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie kaalu-kasvu, on raske kaloraaži soovitada, kuid teie valitud režiim ei kata kindlasti organismi füsioloogilisi vajadusi. Lakoonilisele kirjale saan vaid vastata; kui soovite hoida tervist ärge piinake oma keha ja hakake sööma.
Heade soovidega, dr.Ehala