Holy tee 26.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Kas olete kuulnud Holy teest, mille koostise on välja töötanud dr.Bill Miller?
Mis oleks teie soovitus seedimisprobleemidega vaevlevale inimesele, kas tarbida või mitte?
Kõike head.
Isabell
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks jään teile antud tee osas vastuse võlgu.
Heade soovidega, dr.Ehala