Imelik tunne kõhus 24.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 18.a. noormees ning põhimõtteliselt on juba mitmeid kuid olnud imelik surve või kuidasiganes seda nimetada südamepiirkonnast veidikene allpool. Tegu ei ole valuga, kuid see valmistab ebameeldivusi sellegipoolest ning tahaksin teada, millega võib tegu olla ? Kas võib see tuleneda ebatervislikust või -regulaarsest toitumisest ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas on teie kohta liiga vähe infot, et mingeid otsuseid teha. Pigem arvan, et antud vaevused pole seotud söömisharjumustega ning kui valud kestavad soovitan teil pöörduda uuringuteks oma perearsti poole.
Heade soovidega, dr.Ehala