Halb enesetunne 14.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Olen 17 aastane mees ja mul selline mure,et juba umbes 3 päeva on halb olla.Kõhus nagu keeraks ja peale sööki vahel isegi söögi ajal tuleb peale iiveldus,alati hakkab halb just,siis kui ma söön.Mul on ka nohu see juba mingi 1 nädal,palavikku pole ja muid kaebusi ka nagu pole.Milles võib viga olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegu võib olla mõne algava viirushaigusega. Kui sümptomid püsivad soovitan pöörduda siiski oma perearsti poole.
Heade soovidega, dr.Ehala