Küüned ja kips. 14.09.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Minul ja mu õel on alati olnud nõrgad küüned, kuid nüüd, kui kodus käis remont hakkas mu õde millegi pärast kipsplaadi küljest kipsi sööma!!! Küüned on tal küll märgatavalt tugevamad, kasvavad jube pikaks ja kiiresti ning näevad välja tugevamad kui kunstküünedki.
Kas selline muutus võib olla seotud kipsi söömisega?
Eelkõige olen siiski mures, et kas ehitusmaterjali söömine võb mõjuda tervisele?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti pole kipsisöömine probleemile lahenduseks. Vaadake parem üle oma menüü, kas toidus on piisavalt kaltsiumi- ja D-vitamiinirikkaid toiduaineid.
Heade soovidega,dr.Ehala