Tervislik toitumine 24.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kus Ma võiksin leida rohkem informatsiooni tervislikust toitumisest, mis puudutaks eelkõige 1- 2 aastaseid lapsi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Väikelapse toitumisest on palju kirjutanud meie endi lastearstid (näiteks Reet Raukas, Oivi Uibo, jt) ning vastavad väljaanded on praegugi raamatupoodides saadaval. Samuti võib vaadata internetilehekülge http://www.ponn.ee/failid/SalvestToitumisraamat.pdf
Heade soovidega, dr.Ehala