ikka ülekaalust 24.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 33 aastane ja kaalun 95kg,mul on kaks last ja peale iga lapse sündi võtsin 10kg juurde ja need püsivad tänaseni. Liigun palju ringi sest töötan postiljonina,söön pigem vähe kui palju. Aga mul on ärevus ja paanika häired ja nende puhul võtan xanaksit ja ööseks imovanet,kas äkki võib olla asi nendes ravimites,et kaal ei lange ? Õhtuti töötan veel aias ja rassin koguaeg,ikka ei midagi... ette tänades Teid
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud ravimite süüks ei tahaks kaalutõusu ja selle püsimist panna. Põhjus, miks kaal ei lange, on ilmselt muus. Soovi korral olete alati teretulnud vastuvõtule.
Parimatega, dr.Ehala