allakaluline 11.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minu mees 175cm pikk ja kaalub 58kg ja sööb ta ikka palju.Võib olla peab olema mingi diet sele jaoks,kui jah siis miline?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud kaalu-pikkuse vahekord jääb veel normi alumisse piiri. Kui kaal on hakanud langema viimase aja jooksul tasuks pöörduda perearsti poole, selgitamaks välja võimalikke muutusi organismis. Dieedikonsultatsiooniks võite soovi korral tulla vastuvõtule (tel: 533 18 008). Inimest nägemata on soovitusi raske anda.
Heade soovidega, dr.Ehala