Punnis kõht 08.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Selline küsimus , et mis võib olla punnis kõhu põhjus .Muidu olen sale , aga kõht on ikkagi punnis ja eriti siis kui midagi söönud olen . Sünnitasin 9 kuud tagasi , kas see võib olla selle põhjustajaks ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna olete alles hiljaaegu sünnitanud, siis on võimalik, et vööpiirkonna lihaskond vajab vormi taastamiseks treenimist. Kui kõht läheb peale sööki kergelt punni võib selle põhjuseks olla tekkivad gaasid.
Heade soovidega, dr.Ehala