metanolon 03.07.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!
Mul on selline küsimus, et kuidas mõjutab selline aine nagu metanoloni tarbimine tervist ning kas selle tarbimine võib mõjutada ka laste saamist või tulevaste laste tervist.
Ma ei tea, kas see on õige koht, kust sellist küsimust küsida, kuid internetis ei ole peaaegu üldse sellise aine kohta materjali.
Ette tänades Enn
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään teile antud preparaadi osas vastuse võlgu.
Heade soovidega, dr.Ehala