Dieet 10.06.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!Mul on selline mure et minu elukaaslasel on pankreatiit ja kui ta hiaglast välja sai soovitati tal dieeti pidada,kuna ta on ülekaaluline ja ei tohi rasvast toitu süüa.Soovitati piimatooteid süüa,seda oleme me ka teinud,ei midagi rammusat,aga ainult piimatoodetest ju ei saa toituda.Kui olen teinud mingit lahjat suppi läheb ta kõht gaase täis ja hakkab valutama.ainult kui putrusis süües ei ole midagi.Ja samas oleme küsinud mida veel võiks süüa keegi ei oska öelda ainult et lahjasid toite ja valgu rikkaid.Kas teie oskaksite täpsemalt soovitada mida süüa?
ette tänades Anneli
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna teie elukaaslane viibis haiglaravil ning siin võib olla veel mõningaid lisanüansse, mida oleks hea menüü koostamisel teada, siis kutsun teid vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala