5-htp 03.06.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mind huvitab kas 5-htp toidulisandit eestis ka kuskil puhtal kujul saada on?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään teile vastuse võlgu.
Heade soovidega, dr.Ehala