olen üle kaaluline 02.06.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 173 pikk ja kaaluna 100kg palun aidake kuidas saada tagasi oma kaalu ja mis tegema pean
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule(reg: 533 18 008). Kirja põhjal üksi probleemi ei lahenda.
Heade soovidega, dr.Ehala