Alakaaluline 02.06.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist.
Olen 20 aastane noormees ja minu probleemiks on alakaal. Nimelt olen 177cm pikk ja kaaluks on 51-52kg. Söön kõike ja igal ajal, kuid isegi täis kõhuga kaalun umbes sama palju. Ja kaal on püsinud sellisena juba umbes viimased 5aastat. Küsimus on selles, kas leidub mingit toidulisandit vms. mis aitaks tõesti kaalu tõsta ja luusi n.ö kasvatada. Või leidub ehk sellele mingi muu lahendus? Või millest võib olla selline püsiv ja muutumatu kaal tingitud olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete oma pikkuse kohta alakaalus. Siin oleks vaja üle vaadata teie menüü analüüsimaks, kas toidu valik kui ka kaloraaž vastavad teie pikkusele-kasvule. Kui probleem pole toiduvalikus tuleks teha edasisi uuringuid teie alakaalu võimalike põhjuste selgitamiseks.
Heade soovidega, dr.Ehala