pärast emaka eemaldust... 12.05.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
... on mul tekkinud ülekaal. Op oli 2007a juuni kuus. Pikkust 160 cm ja kaal oli opile minnes 74 kg, Ja nüüd peaaegu aasta pärast on kaal 84 kg. Liigun piisavalt (oma aed), toitun nagu varem. Kust saada abi ülekaalule. Haigekassa on tartus, elan ise ida-virumaal
Millise arsti juurde te soovitate pöörduda?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et peale operatsiooni tuleks teie toitumine pisut ümber korraldada, et endine kaal taastuks. Ida-Virumaal teile kedagi soovitada kahjuks ei oska. Minu vastuvõtud toimuvad Tallinnas, aga ka Tartus on võimalik saada toitumisalast nõu. Informatsiooni tasuks küsida ka oma perearstilt.
Heade soovidega, dr.Ehala