Clarinol ™ 1000 04.05.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
tahtsin Teie arvamust küsida, mida arvate preparaadist Clarinol ™ 1000 kui toidulisandist. Huvitav, kas see on tõsi, et preparaat on kliiniliselt testitud ja ohutu toidulisandina kasutamiseks? Ja kas see on ka tõhus? Või järjekordne nn. "jojo" efekti esile kutsuv ravim? Interneti teel nõu on muidugi raske anda, aga ikkagi paluks Teie arvamust..Kas inimene, kes tahab veidi vormi korrigeerida spordiga ja õige toitumisega võiks lisaks seda preparaadi kasutada proovida? Olen 21a., 162 cm, 64kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mil moel on kirjas mainitud preparaati testitud ja kas üldse ei oska ma teile öelda. Kuna teie puhul pole tegu ülekaaluga, siis usun, et soovitud tulemuse saavutamiseks tasuks eelkõige üle vaadata-analüüsida oma toitumisharjumused ja liikumisaktiivsus. Ilmselt piisab väga väikestest muutustest, et paarist kilost vabaneda. Oluline on, et muutused jääksid teie elustiili osaks. Samas peab teie toiduvalik tagama kõik organismi normaalseks funktsioneerimiseks vajamineva. Kui ka toidulisanditest võib hetkeks mingit abi saada, siis püsitulemus normis kehakaalu ja tervise tagamisel sõltub ikkagi ainult teie oma valikutest elustiili kujundamisel.
Heade soovidega, dr.Ehala