Kas saan kaalust alla?? 28.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas arst saab mulle teha sellise menüü.mis aitaks mul kaalust alla võtta??Tahaks kuskil 10-15 kilo maha saada??
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks peate tulema vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala