ülekaal 25.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
soovin teada kuidas saab vabaneda liigsetest kilodest.Olen alles 31 ja juba kaalun peaaegu 100 kl.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada võiksite selles, et teete endale selgeks tasakaalustatud toitumise põhitõed. Viimastest on palju kirjutanud ka meie endi tuntud spetsialistid (M.Maser, T. Vihalemm, M. Zilmer, jt). Samuti tasuks mõelda, kas teie füüsiline aktiivsus on piisav. Soovides aga enam spetsiifilisi nõuandeid, peate tulema vastuvõtule (reg: 533 18 008), sest vajan nõustamiseks täpsemat infot teie toitumise ja üldise elustiili kohta .
Heade soovidega, dr.Ehala