ülekaal 18.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas on võimalik ainevahetus korrda saada ? Pean dieeti kuid kaal ei alane kuidagi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna kirjas puudub igasugune info teie kohta, siis ei saa ma ka küsimusele vastata.
Heade soovidega, dr.Ehala