ülekaal 15.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 1.61 pikk ja kaalun 84 kilo. Jätsin suitsetamise maha ja kaalu tuli juurde 5 kilo. Olin enne suitsetamise maha jätmist ka üle kaaluline. Sooviks arsti nõuannet dieedi kohta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsun teid nõustamiseks vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala