ülekaal 05.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mure selline. Olen 150 cm pikk ja kaalun 65 kilo, ülekaal tuli peale lapse sündi, olen suutnud kuidagi 5 kilo maha saada ja nüüd rohkem maha ei lähe. Liigun palju, päevas vähemalt 2 tundi mõnel päeval kui väga ilus ilm isegi neli tundi. Söön omaarust tervislikult, hommikuks raudselt kaerahelbe puder, lõunax üritan suppi teha ja õhtul midagi kergemat tavaliselt puuvili vms, üritan ka palju juua (liiter- poolteist päevas) aga kaal ei liigu alla poole, pigem üles. Milles asi ja mida teha? olen mõelnud et minan dietoloogi jutule, aga ei tea kas ta aitaks. kuidagi väga tujutuks võtab selline olukord.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule. Nii saab parema ülevaate teie liikumis-toitumisharjumustest, mille põhjal on ka nõu lihtsam anda (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala