toit pärast paastu 25.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
ots ustasin mitmel põhjusel paastuda-et saaks mürgi kehast,et toit omandaks maitse ja et võtaksin kaalus alla.Üritan veepäevi pidada vähemalt 5,kuid siis tuleb jälle süüa.Millises järjekorras?
nb.Kui leiate mõne Tartu arsti,kes toitumisprobleemidega tegeleb,siis oleksin väga tänulik.
Ruth
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vabandan, kuid ma ei saa teie kirja põhjal päris täpselt aru, kas soovite paastuda viis päeva või pidada lihtsalt veepäevi. Kui soovite tõepoolest paastuda, siis paast peab toimuma kindla korra järgi ja hea kui seda juhendab vähemalt esialgu kogemustega inimene. Tartus tegeleb paastulaagritega näiteks dr.Trofimova (Biokliinik, Raatuse 86 ). Oskamatu paastumine võib kehale kasu asemel enam kahju tuua.
Heade soovidega, dr.Ehala