Küsimus. 17.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin teada kui palju maksab Teil visiiditasu ja nõustamine ja kus Teie vastuvõtt asub?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtud toimuvad Tallinnas aadressil Gonsiori 3, II korrus- TÜ Kliinikumi Meestekliinikus. Vastuvõtud kuni kella 13.30-ni toimuvad haigekassa alusel (50 EEK) ja sealt edasi on pealelõunased vastuvõtud tasulised.
Registreerumine telefonil 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala