tugev rasvumine 10.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas võidelda õhtuti söögiisuga?ma arvan et sellest mul ka see üle kaal.olen nüüd proovinud õuna süüa ja vett juua jms
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks, et õhtust söömist piirata on oluline täpselt läbi mõelda ja paika panna päeva esimese poole söögikorrad. Kui jätame hommiku- või lõunasöögi vahele, soodustame sellega õhtust liigsöömist. Väheoluline pole ka see, millist toitu sööme. Peale selle, et kataksime organismi energiavajadused, peab igapäevane toit tagama kehale ka kõik vajaminevad toitained- vitamiinid-mineraalid. Usun, et kui need asjad läbi mõtlete, saate vähendada ka õhtust liigsöömist.
Heade soovidega, dr.Ehala