Spordi pooleli jätmine. 29.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen juba aastakese aktiivselt sporti teinud ja kaal on langenud ja ka keha on muutunud ilusamaks, aga tekkis selline küsimus et kui ma trenni tegemise pooleli jätaksin kas siis tulevad kõik kaotatud kilod topetlt tagasi ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaotatud kilod ei pruugi tagasi tulla kui sööte vastavalt oma päevasele energiavajadusele, mis ilma trennita on kindlasti vähem kui trenni tehes. Samas aitab sport hoida kergemini füüsilist, aga ka vaimset vormi.
Heade soovidega, dr.Ehala