Ülekaalulisus 20.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviks kaalust alla võtta 20 kg, kuid ei õnnestu kuidagi. Käin trennis.
Söön kõike, ei ole valiv. Armastan ka magusat, kuid olen seda piiranud.
Kuidas oleks võimalik kaalus alla saada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie sugu, vanust, pikkust, kaalu ning teie toitumis-liikumisrütmi on kaalulangetamiseks nõu raske anda. Individuaalsete toitumissoovituste saamiseks on siiski kõige parem tulla vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala