ülekaalulisus 19.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 24 aastane kaalun 104kg pikkus 1.65 olen viimase 5 kuu jooksul juurde võtnud 17kg.Sooviks ikka normaal kaalu tagasi saada ja arvan et asi on toitumises kuna trenni saab piisavalt tehtud.Kas vastab tõele et teil on sellised uuringud et mida võib inimene süüa ja mida mitte(vereproovidega vist tehti kindlaks ja veel mingite analüüsidega) vähemalt tuttav rääkis tema võttis 3 nädalaga alla pea 10 kg kui oli käinud ja proovid ära teinud ning oli teada saanud mida võib süüa kui palju ja mis kell ,siis koostati toitumise kava . Kui te sellist testi teete ,mis selle hind oleks või on lihtsalt suulised konsultatsioonid ja tehtakse ilma testitetta,et vaadatakse mida inimene sööb ja koostatakse toidu graafik. Tänan!!!!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite oma menüüd tasakaalustada kaalulangetamise eesmärgil, võite tulla konsultatsioonile (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala