ülekaalulisus 11.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Selline mure on mul, et 5a tagasi,kui jäin lapse ootele kaalusin 70 kg ja raseduse lõpus kaalusin pea 100 kg JA praegu kaalun 107 kg ja olen 170 pikk. Olen käinud Kaalujälgijate rühmas ja ei olenud eriti kasu. Kas oleks võimalik kuskilt arstlikku abi selle jaoks saada. Olen täiesti murest murtud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitaksin teile läbida nii arstliku kontrolli välistamaks võimalikke terviseprobleeme kui ka selle kõrval analüüsida veel kord läbi oma senine toitumis-liikumisrütm.
Heade soovidega, dr.Ehala