kas dieet on tervisele ohtlik? 09.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mis te arvate kremli dieedist? kas see kahjustabb kuidagi tervist? millised kõrvalnähud olla võivad?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kremli kui ka mistahes muu dieet on kasutu kui sellele ei järgne püsivaid ümberkorraldusi oma elustiilis, mis tagaks tasakaalustatud, organismi vajadustele vastava menüü ning aitaks hoida kaalunumbrit tervisele ohutus vahemikus. Kremli dieet võib anda küll kaalulangetajale küllalt kiireid tulemusi, kuid kuna selles on miinimumi viidud süsivesikute hulk, (mis on vastuolus organismi vajadustega) siis vaevalt on mõeldav taoline toitumine pikema aja vältel. Seega näen, et efektselt kaotatud kilod võivad ka sama kiirelt ehk veelgi suuremas hulgas tagasi tulla.
Heade soovidega, dr.Ehala