toitumine ja ülekaalulisus 08.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas Dr. Kristel Ehala-Aleksejev annab ka psühhiaatrilist abi buliimikutele?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumishäirete ravi psühhoteraapia abil viivad läbi selleks koolitatud isikud. Mina püüan aidata antud probleemiga inimesi toitumise tasakaalustamisega, tehes koostööd erinevate psühhiaatrite-psühhoterapeutidega.
heade soovidega, dr.Ehala