Kehakaal 05.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kust võiks leida abi toitumise osas? Olen 1,65m pikk ja kaalun 67 kg. Paksuke väga ei ole, kuid rasv koguneb pisut rohkem kõhupiirkonda. Söön regluaarselt, normaalselt, ei maiusta, pigem piiran, kuid kaal ei taha kuidagi langeda. Sporti palju ei tee, kuid füüsiline aktiivsus on täiesti olemas.
Päeviku analüüsid mulle väga ei meeldi. Olen ka seda jälginud. Pigem huvitab mind abi normaalse toitumismenüü kokkupanemiseks, et kõik vajalik oleks kohal ja samas võimaldaks kehakaalu vähendada ca 8kg.
Alustasin endokrinoloogi ettekirjutusel Metformiini võtmist 3x500mg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalulangetamises on oluline nii toitumise tasakaalustamine kui ka piisava füüsilise koormuse olemasolu. Kõhupiirkonna vormi viimiseks tuleksid spetsiaalsed harjutused kasuks.
Mis puudutab päevikupidamist, siis aitab viimane teha menüüsse vajalikke parandusi. Teadmata, mida ja kui palju antud hetkel sööte, on raske otsustada, millised muutused-parandused on esmatähtsad just teie puhul, et saavutada soovitud kaalu.
Kui soovite, olete teretulnud vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala